"Ledig" helg påbörjad!

Dagen igår började med att jag gick upp till skolan och började redigera lite inspelningar jag och Emme gjorde i onsdags.. Gick ganska bra, men gav upp när Marre tyckte att vi skulle gå ner till stan. Så jag, Marre och Åsa traskade ner i "snöstormen" (det blåste lite och snöade), och gick runt i affärer.. Hittade en mascara för halva reapriset, vilket kostade i princip som 4 äpplen.. Hittade även ett par snygga skor för 150 kronor! Älska rean! Köpte en schal för 200, och sen var min dag gjord!
Satte oss på forna Roasters, som nu heter nåt konstigt på fyra bokstäver, börjar på N och har nåt O eller två i... Tog en öl där, satt och tjötade lite. Vi mötte upp Fia och Sara där, som redan hade börjat! Därefter gick vi till ett kebabställe i stan, där vi åt middag och fortsatte ölandet.. Underbart gott och trevligt! Emmelie kom och hämtade oss med Saras bil, hennes mamma är här i helgen. Festen fortsatte efter en dusch och sminkning hos mig, sen hos Christer som fyllde år! Riktigt trevligt! Träffade en tjej som pluggade tillsammans med Vickan från Göteborg (Wloo) i Brighton i höstas! Världen är alldels för liten ibland.. Kvällen slutade relativt tidigt för mig, och ännu tidigare för Fia som jag gick hem och stoppade om vid 23..

Idag sov jag ut länge, städade lite och tog Saras bil ner till stan med Micke. Vi mötte upp Marre och åt bakispizza. Ikväll ska jag vara diskplockare på kåren, det är T2 (galen klubb för nyss fyllda 18 - Pitedrägg mest..) där ikväll. Jag slipper iaf städa, och slutar 01:30! Överkomligt!

Kommentarer
Postat av: Fia

Fin liten detalj om hur tidigt jag somnade! :) Tack för att du fanns där

2008-02-03 @ 22:04:09
Postat av: spaceylisie

Mmm... På onsdag kväll kommer jag, förhoppningsvis långt friskare än när jag lämnade Piteå. Det ska bli gött att träffa er alla igen - ni är saknade!

2008-02-04 @ 07:39:10
URL: http://spaceylisie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0