Benke and Valentines day.

Kan börja med att säga att det känns som att det är lördag idag. Alla är ute och festar, förutom jag och Marre. Fick besök av tre förfriskade flickor under vår myskväll, mitt under Let's dance.. Vi såg även Hairspray och The Holiday - två filmer att rekommendera.

Igår var det Alla hjärtans dag.

Ja, vad ska man säga?
- Det är som en vanlig torsdag, var Patriks kommentar.
Men jag tror att den egentliga anledningen till att han råååååkade åka hem till Gävle under denna helgen, var just för Alla hjärtans dag. Den så alltid krisande studentekonomin och paniken över blommor och choklad måste skrämt livet ur honom.. Den skrämde nästan ihjäl Emmelie i torsdags när vi var på stan i alla fall. Det slutade med att Micke fick en 8 magic ball, men jag tror inte att han blev bitter för det. Tvärt om..
Kvällen "firades" i alla fall hos Fia, Krille och på kåren. Det var riktigt kul - och halt - vilket resulterade i en uppskrapad hand och en ömmande rumpa..
Fick en skitsnygg lapp med texten "Upptagen" på. Jag argumenterade för att få en annan, men de ignorerade mig... Kanske var lika bra! ;) Jag reserverade en passande för Sara - "Slampig".

Benke har dött. Leos livskamrat och bästa vän vilar nu i fiskhimmelen, efter att ha blivit kuttad och stekt. Utan smör.
Läs Guldfiskarnas blogg för mer info och bilder. Trots dödsbeskedet förgyller den min vardag - det är ju trots allt bara guldfiskar. (Säg inget till Leo..)


Ska försöka mig på att länka en musikvideo som jag har fastnat för. (Lisas instruktioner..) Samma låt som i tidigare inlägg, men med orginalartisterna..


Kommentarer
Postat av: spaceylisie

Åh, du fick det att funka?! Jag hade totalt glömt bort det, men uppenbarligen behövde jag inte göra min förklaring visuell. Good work! :)

2008-02-16 @ 09:00:52
URL: http://spaceylisie.blogg.se
Postat av: Emme

Nästa år kan vi fira alla hjärtans dag tillsammans :-)

2008-02-16 @ 11:02:46
URL: http://emno.blogg.se
Postat av: Fia

Men jag var ju din hjärtevän i torsdag.. det var väl inte så krystat? :D hahaha
Vi får nog ta ett gemensamt snack med leo snart.. han kommer ju börja undra varför benke aldrig hälsar på honom längre ju...

2008-02-16 @ 14:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0