3 månader..

.. är en ganska lång tid har jag kommit på..

Igår firade jag och Patrik i alla fall tre månader! Och om jag ska sammanfatta kvällen: It's official - jag har världens bästa pojkvän!
Jag kom hem till honom halv sju på kvällen, maten stod på spisen, nästan helt klar. Han hade slitit hela dagen med städning (behövdes...!) och matlagning. Det var supergott! Riktig lyxmat.. Mmm.. Sallad, kött, potatisgratäng och baguette.. Ingen studentmat här inte!
Efter maten såg vi Love Actually (som inte bara är en julfilm..!) och myste..
Fick även konstaterat att vi umgås ganska mycket med varandra, men bara 10% av tiden i vaket tillstånd.. Vi är otroligt viktiga och upptagna människor, så vad ska man göra? Det är ju ren tur att vi kunde träffas så pass länge som vi gjorde igår.. Men jag är inte bitter! ;)

Mamma ska antagligen komma upp hit under påskhelgen! Woho!! Det behövs lite mamma-tid, hemlängtan tränger sig på allt mer.. Men jag kommer ju om mindre än två månader! Det går fort...! Och under tiden har jag ju Patrik att krama.. Än så länge i alla fall.. Vi har varit tillsammans i tre månader, och kommer att ha åtminstonde tre månader till tillsammans, så som vi lever just nu.. (Om jag är bitter här, vill jag helst inte svara på..)


Något som gjorde mig galet glad i morse var att Fisen har beställt min kamera i US och A, och den kommer att komma hem om typ två-tre veckor! Kanske mammsen kan ta med sig den upp! :D


Nu ska jag lägga mig i soffan och läsa lite kurslitteratur.. Vi har fått våran hemtenta som ska vara inlämnad om två veckor, dags att ta tag i den med! Tur att Emme och jag pluggar så bra ihop! ;)



---------------------------------------------

Just det ja, vill bara påminna om att jag fortfarande vill ha Björn Gustafsson i min garderob.


Kommentarer
Postat av: Emme

Hmm, vad åt ni för kött Sän? Var det oxfilé? Eller var det kanske fläskfilé? :-)

2008-02-27 @ 19:42:26
URL: http://emno.blogg.se
Postat av: Minna

Åh vad roligt med både mamma och kamera :D Inte dumt du!
Och grattis på tremånadersdagen (är det ett ord?)!! Jag trodde ni hade varit tillsammans längre.. Tiden är ett märkligt fenomen..
Puss

2008-02-27 @ 19:45:12
URL: http://minnaannim.blogg.se
Postat av: Blomman

Vem vill inte ha han i sin garderob ;)

2008-02-27 @ 22:09:28
URL: http://blomkviiist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0