Vi får lov att vänja oss, i 15 timmar.

Jag har bokat biljetter nu! 12 augusti - Åsas födelsedag - åker jag X 2000 från Göteborg till Stockholm. Till kärleken. 15 timmar senare börjar Patrik jobba igen, och jag åker antagligen ut till Emme. 18:12 lämnar jag the capital för Pite-yo. Jag har bokat liggvagn. Mmm.

Bästa av allt: Jag tror att jag orkar hålla ut i en vecka till.

Helgen på Käringön var jättemysig! Vi tog det lugnt, tjötade, drack lite vin, badade och spelade kort. Underbart. Huset var sjukt fint, låg precis vid havet, fem sovrum, fint kök. Helt nyrenoverat, men samtidigt bebott.

Ikväll ska jag ta med Anna på en spaningstur i 90 minuter. Vi ska åka med la familla de Längvik ner till Skene där Lerkils herrar spelar sin första match sedan uppehållet. Vi hoppas på läktare med tak - det har regnat hela dagen - och snygga killar! (Titta, bara titta!)

Orkar egentligen inte slänga upp foton, men det känns som att jag har tappat lite i bloggväg. Här kommer en uppdatering från de senaste veckorna:


Slottskogen med Minna

En dag med Anna


Lunch på Paprika med Amelie


Helg med Zanna, Nenne, Åsa, Linda och Nova på Käringön.

Kommentarer
Postat av: Minna

Härliga bilder! Vilken snygg bild du fick på anden i Slottskogen. Och vilken snygg fotograf fu hade fotograferat. Haha

2008-08-07 @ 12:27:49
URL: http://minnaannim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0