Världens bästa...

... Piteå, som inte luktade jättemycket Kappa när jag anlände, och som fortfarande luktade sommar.
... Minna, som hjälpte mig göra i ordning hela min lägenhet, som fixade skjuts från Kupan med alla mina nyinköpta möbler, som hjälpte mig att tapetsera massa saker och som hällde upp mer vin när glasen var tomma.
... Emmelie, som precis har kommit hit.
... Lägenhet, som jag trivs i som sjutton, och som - faktiskt - inte påminner mig allt för mycket om Patrik.
... Patrik, som utan att säga någonting visade att han saknar mig. Igår pratade vi i telefon fem gånger...
... Roland, som ska hjälpa mig att sätta upp mina badrumshyllor.
... Christer, som jag får låna en slipmaskin av.


... Vänner. Vad skulle jag göra utan er?

Kommentarer
Postat av: Minna

Världens bästa Sanna =)

2008-08-15 @ 11:59:15
URL: http://minnaannim.blogg.se/
Postat av: Mamma Längvik

Känns skönt att Du har så många härliga vänner när vi bor så långt ifrån varandra... Puss puss

2008-08-17 @ 16:42:30
URL: http://jailbreak.blogg.se/sanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0