Rödfest & glasögon

Har precis kommit hem från Röda Festen, som dans och x-change höll i tillsammans. Det var den mest lyckade kvällen - hittills. Efter att ha kämpat heeela dagen med att fixa röda grejer till kåren - vissa mindre än andra, var hela lokalen pyntad i äkta blodröd anda! Findus gjorde ett toppenjobb med ljuset, ALLT var rött!

Just nu känns det som att jag sitter inne med solglasögon. Och jag kan inte ta av dem! Måste nog gå och lägga mig - dags att vila öron och näsrot!

Imorgon ska vi till havsbadet och bubbelpoolhänga!

Saknar alla vänner, alla som jag känner. Men just nu njuter jag bara av tiden - den går alldeles för fort som det redan är!

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH JUST DET !!!!!!
Det kom två små söta tjejer och en liten hund och hälsade på mig idag, oannonserat. Det var...... SARA, ELLI OCH OFELIA!!!!!!!!!!! De stannar alla tre till jul! Fatta vilken höst!! Jag grät när jag insåg att det var sant. Faan vad jag har saknat brudarna, och no offence Elli, men Sara.. Jääävlar!!


P: Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0