Pirrelipirr!

Jag skakar lite lätt i kroppen. Magen är orolig. Jag känner ingen hunger, även om jag har dukat upp ett berg av delikatesser framför mig. Jag är trött och seg i huvudet, men jag kan inte sova. Anledningen: Patrik.
Fy faan vad töntig jag är. Men det är så jag funkar. Fast ibland värre. Om jag är riktigt nervös inför någonting, till exempel körkortsteorin, kan jag inte äta på hela morgonen. Gör jag det kommer maten upp lika fort igen. Men idag kan jag äta. Jag är bara lite nervös. Tänk om jag inte känner igen honom? Haha, jag går bara förbi.. Eller tänk om...? Nej, jag ska inte ens tänka. Jag åker dit och njuter så det knakar i hela kroppen.. Eller nåt..
Det känns fortfarande inte helt okej att lämna tjejerna än. Typiskt. Jag som har längtat upp de sista två veckorna!

Usch, det regnar. Jag öppnade fönstret till Sniffens rum, eftersom det luktar gamla fotbollsstrumor här. Då börjar det ösregna. Det får bli ett paraply på vägen!

Istället för att komma in till Göteborgs central en halvtimme innan tåget går, tyckte mor min att det var bättre att gardera sig. Därför kommer jag in en och en halv timma innan tåget går till Stockholm. Men det gör inte så mycket, jag har fått syn på en tröja jag vill köpa ändå.. Lite sista-minuten-shopping!

Imorgon ska jag hem till Emme! Underbara, underbara Emmelie! Synd bara att Slampie inte var i trakterna, annars hade hon nog också kommit dit.. Men det ska bli hur bra som helst att träffa henne igen, det är jobbigt att ha två långdistansförhållanden samtidigt!

Nu: Äta upp min frukost!
Bästa på länge: Kunna säga till Patrik att "vi ses imorgon". Jag kunde inte sluta le efter det!

Kommentarer
Postat av: Minna

Ha det fantastiskt!

2008-08-12 @ 10:50:45
URL: http://minnaannim.blogg.se/
Postat av: Emme

Japp! I morgon kommer du hit :) Schema: jag plockar upp dig inne i Åkersberga. Vi åker till Camillas jobb och hälsar på (henne måste du träffa!). Vi åker hem till mig, mamma lagar lunch, vi sitter ute eftersom att det måste vara fint väder. Vi promenerar ner till vattnet och myser :)Om du hade stannat över natten hade du fått vara med om drömfesten. Men noo

2008-08-12 @ 15:24:47
URL: http://emno.blogg.se/
Postat av: Minna

Det verkar som jag är här och tar emot dig på torsdag after all...

2008-08-12 @ 18:46:44
URL: http://minnaannim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0