Oops!

Längesen jag skrev nu, märkte jag precis! Kort summering:

Lördag: After Beach. Dansade tills mina fötter sa tack och adjö. De ville helst lämna kroppen. Men icke, de bar mig hela vägen hem där jag däckade i sängen strax efter två!

Söndag: Pizza på kåren och filmkväll. Såg tre filmer i mysstämning bland alla nollor och phösare. Hemma sent, men skönt att ha en riktig bakisdag!

Måndag: Hockeykväll. Trodde jag var anmäld, men nej. Hejade på folk, hemma tidigt. Collision Course-Mange vann turneringen och därmed guldhjälmen.

Tisdag: Studentfest. Förfest i replokalen med phösarbandet. Fortsatte hemma hos mig. Störningsvakten kom och föste ut alla studenter på loftgången, festen fortsatte vid Kvarters. Kul!

Onsdag: Fråga Olle kom till kåren och föreläste, därefter lekte vi Fråga Olle. Olle är min idol, jag vill ha honom i min släkt. Översatte en halvtimma för utbytesstudenterna. Det var kul! Efter föreläsningen gick jag hem och målade en tavla.

Torsdag: Idag. Ska ner till Bäckis med Drömslemmet för att sola och köpa mat. Sen hem till mig och se film. Mys! Första lediga kvällen för alla!
Minna kommer till Piteå ikväll!


Fredag: Kick Off! Sååå pepp! Ska sjunga Sixteen av Timo med Billie (Fia) om hennes röst håller. Därefter är det årliga "Bakom mina solglasögon" och sedan åker de av! Över en vecka i solglasögon. De är för alltid fastlimmade på näsroten. Vilken sjukt rolig period. Nästan lika kul som att vara nolla. För visst är det någonting speciellt med att vara en Nolla?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0