Nu är vi igång!

Igår var det phösarmöte och galej! Schemat är fastslaget för dagarna innan NolleP börjar, och det visade sig att jag verkar ha mer tid över de här dagarna än vad jag räknat med! Dvs. tid till att inreda drömlägenheten! Det har gått väldigt bra hittills, jag och Minna har varit riktigt aktiva de här dagarna som jag har varit uppe! Alla grejer är uppackade ur sina påsar och lådor, det är ommöblerat och "nyrenoverat". Min vita bänk har fått första omgången med färg som snälla Crister hjälpte mig med, och den ska få sitt sista smörj senare idag. Kupan.. ja, Kupan är ju trots allt Kupan. Världens bästa second hand! Jag köpte mig den fina läderfåtöljen - som jag just nu sitter i - där + en matvagn omgjord till ett nattduksbord + en termometer för 190 kronor. Mitt senaste fynd ska Tottie hjälpa mig att hämta på måndag, en bokhylla. Den kostade 150 kronor, värd varenda krona! Därefter ska jag bara köpa till några hyllor, sedan känner jag mig ganska färdig!

Igår var jag, Emme och Minna på loppis nere i Badhusparken. Jag hittade tre ramar, fyra ABBA-LP-skivor, en mortel och en........ TOALETTSITS! Det är den coolaste - blå genomskinlig med snäckor och delfiner i. Mmm, min pimpade toa! Den matchar med mina blåa handdukar som ska hänga på min nya handdukstork. Shit, vad fint det kommer bli!

Nu ska vi snart cykla till ÖB för att inhandla grejer till våra caper - jag (Säni), Emme (Zlemno), Fia (Skrutten/Mini) och Jenny (General Patsy).

Det pirrar i hela kroppen, jag har NolleP-blodkroppar i mitt blod!

Kommentarer
Postat av: Annika

Har du tagit för och efterkort på lghten? sånt e alltid lika kul :D

2008-08-17 @ 15:52:31
Postat av: Emme

FYFAN Säni. Köpa en begagnad tjottasits! Jag kommer aldig smälta det.

2008-08-17 @ 16:39:37
URL: http://emno.blogg.se/
Postat av: Säni

Annika: Minna har tagit några för- och efterkort på vissa grejer i lägenheten.. Annars kommer man nog se skillnaden ändå, eftersom det var PATRIK som bodde här innan..! ;)

Emme: Den är grym, det bästa du vet. Du vågar bara inte erkänna det.

2008-08-17 @ 16:56:17
URL: http://jailbreak.blogg.se/sanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0