Hängselbyxor och GH.

Yes! Gårdagen gick grymt bra! Efter att ha förklarat lite om NolleP för våra utbytesstudenter, delade vi in dem i grupper tillsammans med resten av musikarna. En av dem går ljud, så honom skickade vi iväg till den klassen.
Dagen flöt på bra, nollorna lärde sig att göra honnör för General Patsy osv. Kvällen bestod av mellanstadiedisco på kåren, vilket för min del innebar en rosa tröja och vita hängselbyxor - sjukt snyggt! Nollorna kom på en dans till en mellanstadielåt, i vårt fall Aqua - Barbie Girl. De var otroligt duktiga, men vann tyvärr inte. Vi är dock helt övertygade om att de kom tvåa.
Kvällen avslutades med tryckare på tryckare, helt i stil med mellanstadiedisco. Jag längtade tillbaka till Furulidskolans matsal ett tag...
Idag har jag mest sprungit runt. Hade eftermiddagspasset i Phösarcentralen, vilket innebar Guitar Hero med Johannes, a.k.a. "J", och Andy.
Nu är det grillfest om en halvtimme, Emme kom precis hit.
Sjukt kul:
Imorse vaknade Emme upp och insåg att det låg någon bredvid henne i sängen. Hon noterade det långa håret. Poletten trillade tillslut ner och insåg att det var lilla jag...

Kommentarer
Postat av: Mamma Längvik

Emme, då...! Blev hon ledsen när hon insåg vem som var sängkamrat, eller? Hehehe...

2008-08-21 @ 18:51:40
Postat av: Emme

Nee jag blev sjukt lättad ;)

2008-08-22 @ 16:57:28
URL: http://emno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0