Hair

Håret blev bra, nästan för bra för att ha gjort det hemma. Eftersom jag har solblekta slingor - som bara mitt hår kan göra av sig självt - har jag fortfarande kvar några ljusare partier. De röda slingorna är inte speciellt utstickande, utan mer där för att få lite liv i håret. Jaa, jag säger då det - min mamma var nog hårfrisörska i sitt förra liv. Om inte annat kommer hon med all säkerhet bli det i nästa!

Bild kommer lite senare...

Igår var det 20-årskalas hos Åsa. Det var riktigt trevligt, och faktiskt kul ute på Mingel sedan - utan att vara allt för full!
Träffade på Sniff som var där med resten av A-laget, och vi dansade, shottade och drack öl innan jag fick "Gå och leta upp dina vänner nu!" i nyllet. Men det var trevligt! Hann aldrig dansa bugg med Horrik dock, trots att vi hotade med att dumpa Staffan och dra ut på dansgolvet själva... Träffade massor av vänner, och kommentarerna sögs in från alla håll och kanter: "Vad vacker du är", "Fan va much", "Det strålar om dig".... Det är inte alla dagar man får höra det!

Två dagar kvar på jobbet, två dagar kvar att sega sig igenom innan jag åker härifrån. Mitt älskade Kungsbacka och Göteborg. Till mitt älskade Piteå.
... Och Patrik med, ja.. Höll nästan på att glömma! ;)

Kommentarer
Postat av: Minna

Hahaaa troooligt att du höll på att glömma Patrik. Du ljuger så tungan svartnar och näsan växer!!!



Jag vet inte än när vi drar på trippen. Han skulle fått veta i fredags men det fick han inte. Imorgon kommer förhoppningsvis besked. Jag är beredd att boka flyg och packa väskan när som helst. Tror vi är ute typ en vecka. Sen kommer vi båda till fina Piteå.

Tihii vi är de största fjantarna i ett par skor, du och jag!

Pusselipuss

2008-08-10 @ 20:33:00
URL: http://minnaannim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0