Ensam, men hinner inte fundera..

Kärlek. Små röda hjärtan. Överallt.

Minna och David. Ja, vad mer behöver man säga? De tar sig tid. De blev tillsammans under sommaren, efter att ha dejtat ett fåtal gånger precis innan lovet började. Kärlek. Små röda hjärtan. Överallt.

Sara och Elli. Blev tillsammans. Spenderade heela sommaren tillsammans. Skaffade hund. Flyttade ihop i Piteå. Ändrar sitt tidsschema för varandra. Nu: Förlovade. Kärlek. Små röda hjärtan. Överallt.

Jag. Ensam i en lägenhet jag ärvt av min kärlek när han flyttade från mig i Piteå till Stockholm. Har träffat honom en kväll, sovit med honom en natt, spenderade lite tid på morgonen på väg in till stan igen. PÅ MER ÄN SJU VECKOR!!! En livstid, skulle jag snarare säga. Frågan lyder: Kärlek? Små röda hjärtan? Överallt?


Svar: Ja. Ja. Ja.
Tyvärr har jag inte tid till att gråta eller reflektera mer över min situation.

Nu: After Beach. Damn it, försenad igen!

Kommentarer
Postat av: Minna

Jag ska göra allt jag kan för att göra ditt hjärta helt. Lovar! Förstår att det är jobbigt men det är tur att du har nollep nu så tiden går undan.



Och Sara, fan vad gött att hon är tillbaka! Och förlovad. Herrejisses vad skoj för dom!



Snart ses vi. Puss

2008-08-23 @ 20:16:13
URL: http://minnaannim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0