Ankars lever igen!

Första dagen jag kom till Piteå träffade jag Minna. Endast Minna. Inte en jävel till!
Idag har de flesta människorna inför NolleP anlänt: Carls, Bonne, Tottie... Underbara människor hur som helst!

Alldeles, alldeles strax ska Patrik ringa. Bara andra gången idag. Eller nej, tredje.. Hur som helst är det lika pirrigt fortfarande, trots att vi båda har MASSVIS going on in our heads! (Måste börja komma in i det engelskspråkiga tänket, så att inte mina utbytesstudenter - nej, x-change students - känner sig försummade!)

Idag kom vi fram till att vårt långdistansförhållande INTE kommer att pågå under en sisådär 5-10 år frammåt. Det känns med ens mycket bättre! Detta efter att vi (jag) jämförde vårt förhållande med Minna och Davids - som varit tillsammans sen i somras!

Sommaren i Piteå varar hur som helst ett bra tag framöver. Det finfina vädret verkar vara JUST NU och alla är glada och spralliga och laddade inför vad som komma skall. Alltså NolleP, om någon missat det..?

Just det, anledningen till varför jag har lösenordsskyddat min blogg är för att inga äckliga små fisnollor ska se mina bilder. Men eftersom du visst redan har hittat hit behöver jag nog inte ange användarnamn och lösenord!

Nu ringer min drömkille.

Kommentarer
Postat av: Minna

Hmm... Bra att det hjälpte att jämföra med mig och David. =)

Jag har töntsaker att berätta så jag hoppas du kan komma hit sen. David har sagt att det är okej att jag skvallrar med dig, han tycker du är bra! Det tycker jag oxå! =)

Pussssss

2008-08-18 @ 10:22:35
URL: http://minnaannim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0