SNABBIS!

Ett snabbt inlägg!
Sitter på GP. Det är fjärde dagen här på sportredaktionen och jag sköts in i hetluften med en gång! Kan meddela att jag hamnade rätt i krysset!
Skrev två grejer i måndags - publicerades i tidningen på tisdagen.
Skrev två grejer i tisdags - publicerades i tidningen igår.
Skrev tre grejer igår - två av dem publicerades i dagens tidning. Den sista grejen ska publiceras imorn. Skrev om den till en mindre grej för att puffa för den till tidningen imorgon, som ligger ute på nätet idag.
Idag har jag kollat lite småsaker, inte skrivit någonting speciellt. Har fått tre grejer att jobba med, men det kommer troligtvis inte komma ut nåt i tidningen imorn. Kanske en grej, men den publiceras nog bara på webben...

Annars är allt bra med mig. Dagarna består mest av GP.. Hängde med tjejerna hemma hos Åsa igår, trevligt! Festade i lördag, råkade bli lite mycket utan att någon vet hur det hände..! I helgen blir det sjösättning av båt med pappa och så ska vi kolla på Fjärås-Lerkil.
Igår var jag på IFKs träning. Strålande sol, fotboll och kända idrottsmän.. Kunde inte bli bättre! Anledningen till varför jag var där var för att snacka med Pontus Wernbloom. Supertrevlig kille med glimten i ögat! (Råkade visst säga "Vilken man!" till Patrik, inte helt okej kanske... Haha! Dock yrkar jag på att jag inte sa någonting, han måste ha hört fel!) Testkörde nya STCC-banan igår med!
För er som undrar vad som kommer hända ikväll, så är det Gais-IFK Göteborg på schemat. Jag kan bara sitta och njuta medan resten av reportergänget skriver så att tangenterna flyger. Livet är underbart!
Got to go!

S

Kommentarer
Postat av: marit

Du verkar ha kul där nere. :-D Själv har jag jag oxå det skojjigt här uppe :-D Vi ses i maj igen :-D

2008-04-17 @ 15:46:18
Postat av: Emme

Duktig du är Sän :) Jag måste verkligen få läsa allt du skrivit!

2008-04-17 @ 20:35:32
URL: http://emno.blogg.se
Postat av: Anonym

Ska sätta mig och leta upp dig på webben nu :D
Saknar dig gumms.

2008-04-17 @ 22:08:03
Postat av: Mamma Längvik

Waoooo.... Sanna Längvik, sportreporter på GP... Både farfar och morfar ryser numera när de lusläser sin morro'ntidning! Go, go, go!!
Kr@m

2008-04-21 @ 11:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0