Tv-spel och Yrrol!

Nu är det några (nämner inga namn..) som har tjötat på mig att jag måste skriva mer i bloggen, som jag så lätt glömmer av att göra när det är så mycket plugg i skolan! Viktiga grejer man måste prioritera före allt annat, som till exempel Idol, Facebook och Mean Girls-filmen... Men jag och Emmelie kämpade på bra med våra 111 sidor vi hade att läsa i våran underbara kurslitteraturbok "Samhällsvetenskapliga perspektiv"!



Visst ser den inspirerande ut?!

Idag samlades vi hos mig en stund för att se Idol. Jag, Emme och Sara sprang över till Micke för att kolla in rock-t-shirtar vi kunde ha på festen på fredag på Kåren. Hittade en (som han var väldigt rädd om) med Kizz och lite glitter på.. Haha, den blir perfa!
Sprang tillbaka igen till mig för att kolla lite Gilmore Girls med resten av gänget som stannat kvar. I pausen gick vi härifrån för att ta en sväng till Fia. Emme övertalade mig att följa med till Micke igen, där vi spelade lite TV-spel och kollade på när de andra galningarna kämpade mot varandra i dödsdömda fighter! Ner till Fia en sväng där Yrrol lades in i DVD-spelaren. Den höll ganska bra från hackandet till sista scenen.. Men eftersom både jag o Fia kunde nästan allt utantill behövde vi inte se slutet! Jorå, så att eh..

Leo mår för övrigt bra, man ser honom knappt genom det grumliga vattnet, men tänkte byta det imorgon... Hörde att guldfiskar ska ha lite grumligt vatten, om det stämmer borde Leo må som fisken i vattnet!

Dags att gå och lägga sig snart tror jag allt, imorgon ska jag förbereda frågor till intervjun med Pite IF:s ordförande, börja på artikeln som ska lämnas in på torsdag och försöka sova ut... Får se i vilken ordning det blir bara!

- Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0