These streets.

Hur kan EN enda hemsida vara så beroendeframkallande i ett huvud? Jag talar då (förstås) om Facebook. Denna internetsida som förstör miljontals studenters studietid. Den kastar medlemmarna in i en ansiktsboksvärld genom någonting så enkelt som kommunikation. Och nu har min dator bestämt sig för att sätta stopp för mitt beroende. Bra eller dåligt? Det vet jag inte än. Jag kan fortfarande se vad minna vänner skriver till mig, men jag kan inte svara på det.. Hoppas att det går över snart, för det är på Facebook det händer! Facebook's the shit - for now!

Idag har jag lämnat ut 50 kärleksenkäter! Fick bara tillbaka 46 på Kåren, den 47:e droppade in när jag satt och sammanställde det på redaktionen.. De sista tre hamnade nog i en papperskorg eller nåt! Anyway, har sammanställt nästan allt + fått två nummer till potentiala intervjuer! Det här kan ju faktiskt bli bra! Svaren i enkäterna var roliga, mysiga, förvånande och vissa får mig att tänka till... Mer än så säger jag inte, men jag hoppas att det var kul för alla att fylla i dem, jag fick höra lite skratt iallafall!

Minna och Jens var precis här och levererade min nya TV! Underbart! Den är jättestor (jämfört med min lilla sötnos..) och det kommer bli riktigt njutbart att se på TV, för en gångs skull! Tack underbaringar!

Ikväll är det volleyboll med Stil. Jag har övertalat Andy att gå med mig, trots att det var någon rolig fotbollsmatch på TV! Man ska aldrig underskatta sin övertalningsförmåga!
Hoppas det är många på volleybollen ikväll, även om det aldrig kommer att bli som SSB:s skollag! Viva forever! Kommer aldrig glömma våra träningar, matcher, minibuss-resorna och skolturnéringen - students v.s. teachers!
Nu ska jag fortsätta med enkäterna, läsa lite och ladda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0