Tack Holm!

Du är en ängel, det kan jag säga med en gång! Han är hemma mindre än en kvart innan han kommer till undsättning, installerar en ny webbläsare på min dator - och så vipps funkar Facebook som det ska! Och som jag klottrat ner tidigare har just den hemsidan blivit som en drog för mig. Tack Holm för att du kan hålla mitt missbruk vid liv!

Ikväll är det Jockes och Kalles som gäller! Partystämningen har ännu inte infunnit sig, men förhoppningsvis kommer den! Kollade in Gallerian idag, invigd igår! Den är riktigt fin, tyckte den påminner lite om Allum. En positiv överraskning som ingen skvallrat om är att Esprit har en boutique i Gallerian - nu kommer studiebidraget försvinna i ett nafs! Nej, jag ska försöka hålla mig! Måste ju ha pengar att ta hand om min stackars Leo oxå (han kostar mig inte ett smack! Vilket underbart husdjur. Undrar om han älskar mig lika mycket som jag älskar honom.. Hrm, ja..). Har iallafall fått klartecken av Jens att han kan passa Leo över jul och nyår - underbart! Då slipper jag ju ta honom i baggaget på flyget, mamma! ;)

Övriga helgen då.. Imorgon är det filmkväll hos Minna, ska bli mysigt! Söndag är det taco-kväll med Emme och Micke och kanske, kanske, kanske en fjärde person.. Men gentleman som han är lovar han ingenting som han inte till 100% kan hålla - vilken man jag är förlovad med, ha?!

I och för sig, vad är det Jack Johnson sjunger i Flake? Jo:
It seems to me that maybe, it pretty much always means no.
Så - jag får väl sluta hoppas och räkna med att agera tredje hjulet på söndag!

Kommentarer
Postat av: Fia

du har back-up plan va?

2007-09-21 @ 16:14:01
Postat av: Sänny

Klart jag har en back-up, vad trodde du? ;)

2007-09-21 @ 17:01:51
Postat av: Emm

Jepp jepp, taco-kväll mmmmm

2007-09-21 @ 19:08:36
Postat av: Mamma Längvik

Gumman - vilken tur att Leo slipper flyga! Ska tacka Jens personligen vid något tillfälle... eller kanske det är firren själv som borde bubbla ett t@ck!
Pusselipuss

2007-09-23 @ 11:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0