Städ och pizza!

Bakispizza blir det snart, vid 13! Jag, Andy, Emme och Micke ska gå till någon pizzeria som ligger här i närheten, köpa med oss hem och kolla på film! Mmmmm, det är SÅ en bakispizza ska avnjutas.. Här snackar jag om bakis, jag är inte bakis! Inte ett dugg! Och effektiv har jag varit med! Jag har diskat, samlat tomburkar, svabbat av golvet efter att herr Holm hällde ut en öl... Han var INTE lugn igår! Men så går det väl när man blandar äckel-jäger med öl.

Ikväll blir det lugnt! Vet inte riktigt än vad jag ska göra på min lugna kväll, men det blir väl film. Hos Lisa kanske? Förslag för kvällen är varmt välkomna, så länge de inte berör Kalles eller alkohol överhuvudtaget. En vit och mysig kväll ikväll.

If I lay here
If I just lay here
Would you lie with me
And just forget the world
I don't quite know how to say how I feel

Kommentarer
Postat av: Minna

fy fan..jag är bakis!! nåt så in i helvete! Blää, jag har inte roligt idag, vi tvättar och ser på tv och det är alldeles för ansträngande! Men det var kul igår! Riktigt kul!! puss

2007-09-29 @ 17:21:24
URL: http://minnaannim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0