Slagbart?

Igår var det oslagbart på Oslagbar! Vi satt och tippade alla i klassen på matchen, medan vi väntade på våra plankstekar. Jag måste säga att jag kom nog närmst, med 1-0 i slutresultat, 0-0 i halvtid och att Elmander skulle göra första målet.. Dock tippade Holm likadant, men med Zlatan som första målgörare. Men Zlatan hade inte flyt igår och slöjobbade som vanligt.. Dock fick ingen pengarna vi tippade (en 10:a var) så alla var nog rätt så nöjda ändå!
Efter matchen var det hem till Andreas som gällde, trevligt! Vi gick ut till Kalles först, sen blev det lite tjat om Statt från Emmelies håll... Så vi sprang över dit! Dansade lite, men jag kände att det var dags att gå efter ett tag, så det blev Max med Fia, Sara, Andy och övriga innan vi traskade hemåt!
Idag ska jag hem till Alex, ganska snart tänkte jag. Vi ska plugga inför föreläsningen imorgon, men våra böcker har inte kommit än. Vi har fått utskrivet ett kapitel som vi ska ha läst, så det är det vi kan göra.. Resten av klassen sitter i samma sits, så vi får kämpa på tillsammans!


Grattis mamma på din födelsedag! Älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Andreas Holm

Ahaaa ni stack till statt :o :P. Aja, det var kul på Kalles med :D. Nu e det vecka igen.
Grattis Sannas morsa, ska vi inte sjunga för henne också som vi gjorde med din bror!?

2007-09-09 @ 11:30:24
Postat av: Mamma Längvik

Tack tack! Hade varit kul att höra den gemensamma "studentkören" i hyllningssång, men det får kanske bli nästa år...? ;-)
Kr@m hjärtat mitt

2007-09-10 @ 12:39:03
Postat av: Fia

Nu är det väl kanske dags för ett nytt inlägg va? :D

2007-09-11 @ 08:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0