Rock on!

Igår var det Rockfest på Kåren! Förförförfesten började hos mig med smink och hår-fix, lite mat och musik. Vidare gick vi till förförfesten här på Ankars, till Micke (även kallad Mad Mike...), som var riktigt kul! Där lagade vi gelatin-shots (inte det godaste jag ätit/druckit), spenderade tid på toaletten i omgångar och snackade. Vi bestämde oss för att dumpa förfesten och gick istället direkt till Kåren i regnet. Hittade en kille med paraply som jag gick med (vad gör man inte för att slippa bli blöt?) på vägen, himlans trevligt!
När vi kom fram till Kåren spelade det första bandet sin sista låt för kvällen, innan det andra och sista bandet gick på scen. Det andra bandet (tror namnet var Masters of the Universe) var riktigt grymma, härligt drag och goa låtar! Stämningen dog lite efter att de hade spelat sin sista låt - Sweet Child of Mine - och det blev inte så mycket dans som det brukar när det är Kårpub! Drog hem till Fia efteråt för att laga jättegoda hamburgare, spela lite TV-spel och sova i 120-sängen! Dock tyckte nog Fia att jag tog för mycket plats (eller så luktade mina fötter för mycket!) så hon hoppade ner på golvet, vilket hon upptäckte när jag gick hem runt 10 på morgonen. Hon la sig i sängen och sov vidare några timmar...
Nu ligger Fia och sover i min soffa, det blir som ni nog redan gissat en lugn kväll ikväll!
Ska diska lite nu, plocka iordning i min lägenhet innan jag sätter igång TV:n och inväntar ett samtal från Emme om hur kvällen kommer arta sig. Em är på middag hos Micke, så söta! =)
Är förresten förlovad, det hände igår på dansgolvet. Jag fick låna Patriks fina dödskallering under kvällen och när jag skulle ge tillbaka den till honom (självklart på knä!) svarade han ja. Har dock hört rykten om att han har tagit av sig den idag, antar att jag inte betyder lika mycket för honom som han gör för mig! Snyft!

            

Kommentarer
Postat av: Pudie!

Tycker fortfarande att det gick lite väl snabbt där.. Vi tar det lite lugnare så kanske ringen åker på igen, vem vet? :P

2007-09-16 @ 14:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0