Regndroppe

Jag och Lisa som skulle vara så duktiga och gå ut och gå på promenad innan frukost imorse! Självklart ösregnar det, så det var bara att krypa ner i sängen igen, dra täcket över huvudet och försöka komma ifrån denna världen torr.. Vilket jag gjorde också! Så, efter en kopp té och mannagrynsgröt sitter jag nu här, fortfarande trött och otroligt omotiverad till att börja plugga. Hade tänkt cykla upp till skolan och sätta mig på Kåren, ska nog ringa Emm för att se om hon är på!

Igår fyllde Mira 24! Vi är med i samma barlag. Det var väldigt trevligt! Jag och Fia (okej, mest jag) ;) bakade Sannas sega chokladkaka (som jag nu döpt om den till) till Mira i födelsedagspresent, men den tog slut så fort att hon inte hann smaka på den! Kul att folk gillade den iaf..

Nästa vecka är det planerat en barlags-förfest med drinkblandande, dans och tjöt! Ska bli riktigt kul, det känns som att det är ett gôtt gäng!

Nej, nu ska jag ta tag i den här dagen, innan den rullar iväg som en våg på öppet hav. (Tss..)

Kommentarer
Postat av: spaceylisie

Min dag har verkligen rullat bort. Till och med så mycket att jag är rejält tacksam över att det är skoldag imorgon. Yeah!

2007-09-26 @ 16:06:30
URL: http://spaceylisie.blogg.se
Postat av: Fisen :)

Heej :) Varfor i hela fridens namn har du inte namt att du har en blogg for?? Har sitter du och skriver inlagg till mig dagarna i anda och jag kan inte skriva tillbaka, forrans nu!! Haha, hoppas du mar bra!
Puss o kram!

2007-09-27 @ 17:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0