People show me love!

Handledning med Ullis idag (får vi kalla henne det?), det gick rätt bra. Hon tyckte att jag hade skrivt en bra artikel, ett litet luddigt referat (men det var ju så svårt!?) och ett bra sportreferat! Nice! Hon gillade min nya artikelidé och att jag skulle utveckla det till två följdartiklar! Ja, så gör jag kanske! Fick kopierat upp mina 50 kärleksenkäter - gratis! Vilken tajming att påfyllningsgrejen till kortet var trasig just idag! Ska ställa mig på Kåren imorgon och dela ut dem tänkte jag, så är det gjort! Ska försöka få någon med mig, så jag slipper stå där själv.. Det får jag säkert, Holm är ju om inte annat alltid på! Right?

Idag har jag fullspäckat schema från 16:05;
* Stormöte i radion (ska lyssna för mitt och Saras framtida radioprogram)
* Piteå IFs damer hemmamatch 17:00
* Idol slutaudition hos Lisa ikväll (WOW, Idolsoffan förflyttar sig!)
* Grey's anatomy (Ser den hemma tror jag..)
* Fråga Olle säsongspremiär (Tänkte bli en trogen anhängare av det, lyssnade på självaste Olle i Vakna med the Voice i morse!)
* SOVA

Jag har börjat vända på dygnet nu, går inte och lägger mig förrän vid 2-3. Igår satt jag hos Fia och spelade gitarr och skrev klart en låt jag började på för några år sen. Den blev helt okej. Fia försöker omskola mig till att bli musiker, vet inte riktigt om det går som det ska.. Men jag kan ju skriva någorlunda bra, om inte annat kommer jag göra det efter denna utbildningen! Så, jag och Fiselisen ska skriva en låt tillsammans om ett tag, när jag lärt mig låtskrivandets grunder och hon har kommit på en melodi.. Men det ska väl inte bli så svårt, hon skrev klart fem låtar igår på mindre än en timme - vart får hon inspirationen från? Mig, antar jag!

Kommentarer
Postat av: Skåne-Holm

Jag är på, klarar inte o sitta hemma ändå... inte för att jag inte kan plugga utan för att det är så förbannat tråkigt hemma :D Har roligare i skolan :P

2007-09-19 @ 15:21:22
Postat av: spaceylisie

Åh, är det Olle på TV ikväll?! Perfekt, han är en riktig darling, tycker jag...

2007-09-19 @ 15:40:34
URL: http://spaceylisie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0