Ny frilla och fest!

Så, nu var det gjort! Klippte mig hos den sötaste tjejen som tyckte att det var såå kul att klippa någonting annorlunda, istället för att bara toppa folks huvuden hela tiden! Bra blev det iallafall, fick massa fina kommentarer när jag kom till skolan! :) Om jag känner igen mig själv? Nej, inte direkt. Det gjorde inte Holm heller! Jag hade precis betalat för klippningen när han kommer gående utanför. Han hade klippt sig innan och visste att vi satt där.. Jag visslade iallafall på honom, han kollar på mig, går vidare och stannar upp och kollar mot mig igen! Haha, han fattade inte att det var jag först! =)
Här är mitt nya jag, i en snabb photo shoot för att mamma ville se! ;)







En nöjd Sanna städar för tillfället, ska ta tag i disken som på något sätt lyckas rada upp sig, trots att man diskar jämt! Anyway, färgglad fest ikväll, förfest här hos mig och hos Andy! Ja, jag har nog dragit planerna tidigare..

Keep up the good work!

Kommentarer
Postat av: Skåne-Holm

Det blev jäkligt snyggt Sanna ;)

2007-09-28 @ 16:21:23
Postat av: Mamma Längvik

Hjärtat mitt! Så fräckt det blev!!
Önskade jag också vågade klippa mig kort, men med mitt krull blir det tantfrilla... å det går ju inte. Jag kör hårt med plattång istället!
PP (Pinsamma Pussar)

2007-09-28 @ 17:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0