Nu jävlar ska det bort!

Tiden har varit bokad sen i måndags, jag har hittat en perfekt modell och imorgon är det bara att hoppa på cykeln för att ta mig ner till stan med mitt moraliska stöd Emm. Nu jävlar ska det bort! Mitt hår alltså. Hoppas bara det blir bra. Blev lite orolig att ingen kommer känna igen mig... Men det blir nog coolt! =)

Idag hade vi tidningsjournalistik på schemat. Riktigt intressant när Ulrika visade sina gamla artiklar, speciellt en om en otäck olycka, där hon hade varit först på plats. En frontalkrock, tre personer inblandade, varav den orsakande föraren var drogpåverkad... De fick klippa upp taket på bilen för att få loss honom, medan han skrek ett dödsskrik. Läskigt! Tänk om jag får vara med om det, kommer jag klara det?
Vi var på studiebesök på PT med, det var jättekul att se hur en tidningsredaktion fungerar! Träffade nöjeschefen, riktigt trevlig, som berättade om hur han lever för sitt drömyrke! Jag vill med!! Ju mer man får veta om yrket, om vad det handlar om och om vad man får vara med om, desto mer vill jag detta! Jag vill vara färdig journalist nu!

Imorgon är det Regnbågsfest på Kåren, Stolt har hand om det. Kommer bli kul, och färgglatt! Ska se till så att jag får tag på lite bilder på lördag som jag kan lägga upp! Får väl lägga upp en bild på mig i min nya frisyr med! =) Jag och Emme funderar på att agera lesbiskt par om vi inte hittar någon snygging till mig! ;) (På skämt mor och far!)

Hade lite Singstar-tävling här hos mig förut, Andy hade fått hit sina grejer. Så imorgon är det förfest hos oss båda innan Kåren, kommer springa mellan min grymma musik och Andys Singstar! (Anar att Andy kommer ha tryck i lägenheten imorgon!)

Kommentarer
Postat av: spaceylisie

Åh, jag ser SÅ fram mot imorgon! =)

2007-09-27 @ 23:28:00
URL: http://spaceylisie.blogg.se
Postat av: Minna

Jaså det blir förfest hos dig nu? Trodde det skulle vara hos Holm.. Men hur som haver, det blir kalasbra och ikväll ska det bli kuul! O du kommer garanterat bli superfin i håret! Kram

2007-09-28 @ 08:37:30
URL: http://minnaannim.blogg.se
Postat av: Mamma Längvik

Ser fram emot bilderna på Din nya frisyr! Det blir säkert kanon!! Allting klär en skönhet och ingenting missklär en ful... ;-)
Puss puss

2007-09-28 @ 08:44:19
Postat av: Fia

Du och jag äger på duett min stjärna. Vi ses inom en timme ungefär. :) Puss

2007-09-28 @ 10:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0