"Live med Fia"

Gårdagen kan ha varit den mysigaste på länge!
Jag, Minna, Alexandra, Emmelie och Fia satt hemma hos mig. Tända ljus, prinsesstårta, Fia och "Bamse" (hennes gitarr!) i mitt rum. Fia spelade sina egna låtar och sedan blev det allsång med mycket Lasse W. Det hela var jättemysigt och vackert!
Efter våran lilla konsert satt vi och tjötade om allt mellan himmel och jord (tjejsnack handlar väl mest om killar, så...)!

Fia sov över hos mig inatt, hon fick ligga på min sköna soffa! Tror hon trivdes bra där, men inatt ska hon sova i sin alldeles egna lägenhet! Direkt efter att vi sagt godnatt, börjar vi självklart snacka om allt möjligt i säkert en halvtimma.. Varför blir det alltid så?
Kunde sova lite bättre inatt, även om jag var uppe någon gång runt 1 kanske för att dricka lite vatten.. Men sen somnade jag om och sov så gott så!

Idag ska jag upp till skolan en stund, måste sammanställa mina anteckningar och samla in pengar från klassen, till vad får jag berätta senare!
Ikväll ska vi hem till Jocke i klassen på inflyttningsfest, kommer bli så kul! =) Ska ner till stan för att gå en runda på Systemet och kanske shoppa lite. Har faktiskt inte varit inne i klädbutikerna än, har inte vågat.. Det gäller ju att hålla i pengarna nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0