It's too late...

Har bestämt mig för att här med ska jag inte förälska mig i killar, det är låtar som gäller nu!
Tror att Nancy kanske blir lättad då... Haha.
Den låten jag har gått och blivit kär i (okej, det är några stycken, men för tillfället är den lätt BÄST!) är One Republic - Apologize. Den är så galet bra att man vill gråta och skratta på samma gång. Den sveper med en från första tonen, lurar en in i någonting som bara mynnar ut i någonting bättre. Låter det inte som ett riktigt förhållande? Mmm, min stora satsning denna hösten, att bli riktigt kär i så många låtar som det bara går. Tänk vad mysigt till höstmörkret (det är bara sol här några få timmar om dagen...) att ligga i sängen med sin älskling, tända ljus och bara njuta!

Annars är det välkommet att rädda mig från denna bisarra situation...

Har precis gjort slut med mitt livs kärlek. Fia, även om vi bråkade när vi gjorde slut och det känns rätt just nu, kommer du alltid ha en speciell plats i mitt hjärta. Men som sagt, från och med nu kommer jag bara älska låtar, sånger, melodier - allt vad musik har att erbjuda.


Kommentarer
Postat av: Föredetta-Fia

You think i'm hot

2007-09-14 @ 17:22:52
Postat av: Skåne-Holm

Haha, jag hänger inte med :D

2007-09-15 @ 18:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0