Intressant liv?

Gårdagen, taco-kvällen, var såå gott! :) Satte killarna i arbete direkt. (Vad kan de förvänta sig? Att vi tjejer skulle göra allt?) FAN vad jag har blivit infiltrerad i genusperspektivdiskussionerna (som för övrigt måste vara det längsta ordet..?) från dagens litteraturseminarie i MKV:n. Intressant? Sådär. Men inte speciellt kul.. I alla fall, tacos blev det och gott var det! Hade räknat med nerkladdad tröja, tacosås i hela ansiktet och att göra mig mer eller mindre till åtlöje, men det gick faktiskt förvånandsvärt bra! Efter middagen kollade vi på 50 first dates, fick skrattat lite och mådde allmänt bra. Ändå kröp sig tröttheten på, som varje söndag. Och som nu, efter en heldag i skolan.. Man blir lite bortskämd med att kunna komma och gå som man vill, men det får man ta. Hm, har jag någonting annat att tillägga? Mer än att jag är hungrig och ska ta mig en macka? Nej, tror inte det. Nice, mitt liv är så intressant..!

Right, till er tjejer i Lindome - ska röra min klubba ikväll för första gången på läänge, innebandy ikväll. Övertalade Emme att hänga på, men nu har hon ändrat sig pga Idol.. Fick med Ellionora i morse, ska bara dubbelchecka med henne sedan, så jag inte blir ensam tjej. Det hade ju varit sådär kul om man var med utan att bli passad..

Kommentarer
Postat av: Bea

Du får väl för attan slo bollen då :) Men vi ses sen när du kommer hem från tråkiga innebandyn. ja, om nu sara vill umgås med oss ikväll. haha ;) annars vet i attan.. Nej, nu ska 3-åringen laga sig mat som INTE är pommes eller bea eller något sådant. Hon ska slå på sort detta lilla barn.

2007-09-24 @ 16:39:56
Postat av: Skåne-Holm

Kommer ju passa dig!

2007-09-24 @ 17:20:49
Postat av: Mamma Längvik

Skönt att höra att Du äntligen ska röra på Dig ;-)
Verkar mest vara mat & fest i Pite... kanske något för mig??!?
Kr@m

2007-09-24 @ 17:31:07
Postat av: Mamma Längvik

Skönt att höra att Du äntligen ska röra på Dig ;-)
Verkar mest vara mat & fest i Pite... kanske något för mig??!?
Kr@m

2007-09-24 @ 17:31:15
Postat av: Emm

PUSS! Nästa gång :)

2007-09-25 @ 21:22:44
Postat av: Moster Modig

Hej min favorittjej! Kul att höra att du har det så bra. Du kommer att bli en suberbra journalist! Puss och kram från Ninni

2007-09-25 @ 22:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0