Hysterical?

Hur kan en person jag knappt känner ha ett så stort inflytande på vardagen? Att gå runt och vänta på att man på något sätt får kontakt, utan att göra någonting själv? När det inte händer någonting blir man sådär hysteriskt undrande?! Man gör sin del av uppdraget, tar (ännu en gång) första steget till kontakt, men får inget gensvar. Personen säger en sak, men menar den en annan? Så blir man smått hysterisk igen. Jag skulle ju lägga det här på hyllan. Vilket jag antagligen kommer att göra om denna dagen inte urartar sig positivt.. Ja, så får det bli.

Jag och Fia satt uppe mer eller mindre hela natten igår och skapade. Skapade ljuv musik för våra sönderspelade öron. Ny, ljuv musik som kommer att öppna upp våra lyssnares ögon (och öron) för någonting nytt och spännande. Hoppas bara på att jag kommer över en nybliven scenskräck till våren. Men det kommer nog gå bra, Fia har lovat att peppa mig till tusen - vilket jag inte misstror en sekund på att hon kommer att göra!

By protecting my heart truly
I got lost in the sounds

Kommentarer
Postat av: Fia hopp

Har redan börjat mitt uppdrag jag så kärt har tagit åt mig. Du kommer vara så himla överpepp :) Citat från en viss duvet:
Innan mörkret faller ska jag lämna några varma rader, ska jag vara din starka vän, ska jag visa några bättre sidor och lova dig någonting igen.
Vi hörs sen särbo!

2007-09-30 @ 15:18:14
Postat av: Skåne-Holm

Ska också peppa dig Sanna (A)

2007-09-30 @ 23:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0