Hello sparkles and flies

Har tagit en paus i studerandet för att ladda batterierna. Tog en ofrivillig paus förut, "råkade" somna efter hela fyra sidor i boken Samhällsvetenskapliga perspektiv. Den är helt underbar rolig... Ska snart börja läsa igen, har läst typ 50 sidor (av 90), så jag är på god väg att klara detta! Har mer eller mindre gjort ALLT för att slippa läsa boken idag. Började bra i morse. Skrev mitt sportreferat från Piteå-matchen igår, tvättade, käkade lunch hos Fia, dammsög med min snygga dammsugare som suger (alltså den är sjukt dålig, men väldigt flashig..), diskade lite och plockade undan grejer. Började sedan läsa lite när jag inte kom på mer att göra, vilket resulterade i en powernap på någon timma... Vaknade till någon störd låt som Fia skickat till mig, Pst/Q - Jag '97, gjorde två knäckemackor för att få lite energi samtidigt som Fia kom och hälsade på. Var så nyvaken att varken hon eller jag förstod vad jag sa...
Satte iallafall igång med boken efter några samtal hem till vännerna (även här gjorde jag allt för att slippa läsa) och nu har jag alltså tagit en paus. Ska fortsätta alldeles strax. Borde kanske ringa ett samtal hem för att se vad de har haft för sig idag..? Saknar Sniffen lite, tror att han saknar mig mer! Men som en tuff (och kaxig) lillebror som han är skulle han aldrig erkänna det. Anyway, min paus har varat alldeles för länge. Ska hinna med en kvällspromenix med Emm innan det är dags att sova också. Har knappt träffat henne denna helgen, men jag är glad för hennes skull! Det verkar som att alla har hittat sig partners (okej, två av mina kompisar..) här uppe, jag får nog satsa på bottenskrapet på Kalles eller nåt. Eller så skippar jag bara hela grejen och njuter av mitt nya liv. Yeah, så får det bli. Tur att man har goa vänner iallafall!


Kommentarer
Postat av: Mamma Längvik

Jajjamen - "Sniffen" saknar Dig säker mer än Du saknar honom... I helgen spelade han nästan hela matchen, och då hade han nog gärna haft Syrran på läktaren! Vi gamlingar saknar Dig också, men det visste Du väl redan... hehe...
Låter som en del av kurslitteraturen är rena sömnpillren. Men - håll ut! Stå på! Keep up the good work, darling!
Love you, sweety

2007-09-17 @ 12:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0