God damn...

Fan, jag hittade inte Gurra idag heller i årets Idol.. Jag tror att han ljuger om att han var med i Idol. Även om han finns med på hemsidan. Han ljuger.

Det blev min lilla TV som utsattes för Idol, Grey's och Fråga Olle idag igen, men det är bara trevligt! Fick finbesök av Bäckis med, både Alex och Lisa var här och hälsade på, även om Lisa dumpade oss för Andy (det var bara Heroes hon ville åt egentligen, eller?!).. Det positiva på TV-fronten (är fortfarande förbannad för Radiotjänst, men det ska jag nog göra någonting åt om någon vecka eller så... Jag har mina planer!) är att Minna och Jens har köpt en ny widescreen, vilket resulterar i att deras gamla TV blir min för en billig peng. Tror till och med att det är hemleverans på den! Underbart ju! Nu slipper vi sitta en halvmeter från TV:n för att se vilket program det är... Tack Minna och Jens! Ni har räddat mina TV-kvällar, tror att folk börjar tröttna på min mini-TV!

Anyway, orkar inte lyfta mig ur skrivbordsstolen för att trippa in till le toilett för kvälls-görat! Vänta, nu kommer det snart.. Ja nu! Nu! ..... Nej, jag sitter nog ett tag till. Har ju precis laddat ner Paulo Nutini - glömde skivan hemma-hemma (Woalldah)! Det finns alltid ursäkter.. + att jag har lite sovmorgon imorgon tänkte jag, om jag inte går upp tidigare för att läsa migrän-boken!

Good night, sleep tight, don't let the bedbugs bite!

Kommentarer
Postat av: Skåne-Holm

"Anyway, orkar inte lyfta mig ur skrivbordsstolen för att trippa in till le toilett för kvälls-görat! Vänta, nu kommer det snart.. Ja nu! Nu! ..... Nej, jag sitter nog ett tag till."
Ehh...what? :P Vad menas med kvälls-görat?

2007-09-20 @ 09:41:22
Postat av: The Writer

Holm - kvällsgörat betyder mer eller mindre borsta tänderna, ta bort smink, käka piller osv.. Understand now?

2007-09-20 @ 10:22:03
Postat av: spaceylisie

Blir det Idol på stor TV ikväll? I sådana fall vill jag komma. Får jag, får jag, får jag?!

2007-09-20 @ 11:12:04
URL: http://spaceylisie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0