Gitarrlektion nr 1

Idag har jag lärt mig spela lite gitarr! Fia har lärt mig Söndermarken av Lasse W, vilken vi båda kan nästan utantill textmässigt och har framfört så snyggt på förfester á la Sanna! Ska lära mig lite mer på både Bamse och Shilo (Fias gitarrer!), men för tillfället är mina fingertoppar söndertryckta! Förhoppningsvis har jag snart gitarrfingrar...
Pappa, kan du lägga våran 6-strängare i ett kuvert och skicka upp?

Dagens intervju blev framflyttat till imorgon (idag!), eftersom herr ordförande inte kunde ta sig tid idag. Kommer fortfarande bli spännande, hoppas jag får fram lite smaskig fakta jag kan använda i artikeln! Inlämningen är 16 imorgon, ska nog hinna skriva lite på den mellan intervjun och inlämningen. Tidspress = journalistens vardag!

Har inte bytt vatten hos Leo idag heller, fick klagomål på att man knappt kunde se stackarn i det grumliga vattnet idag.. Har lovat Bella att sköta om firren lite bättre, vilket jag ska göra imorgon innan han får frulle!

Night!

Kommentarer
Postat av: Mamma Längvik

Hahaha... gitarren i ett kuvert!? Vi börjar med pappas bandspelare, så får vi se... ;-)
Puss puss

2007-09-13 @ 10:24:16
Postat av: Skåne-Holm

Bussgods, billigt o bra!
Stackars fisk :P Fast, du gillar ju fiskpinnar ! (jag är så grym :D)

2007-09-13 @ 16:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0