Första skoldagen!

Klockan 09:30 började introduktionen till MKV (Medie och kommunikationsvetenskap). Det är en kurs som tydligen ska hjälpa oss se helheten i våra framtida skapanden.. Kul! Mycket diskussioner och grupparbeten. Faktum är att vi inte kommer arbeta själva någon gång alls, vilket faktiskt känns ganska tryggt såhär i början. I tidningsjournalistiken kommer vi ju däremot arbeta individuellt, antar jag, eftersom vi ska skriva artiklar m.m. Den kursen börjar på onsdag, riktigt kul!

Min förkyldning är lite värre idag än igår. Fortfarande snuvig och hängig. Jag tror även att jag har lite feber, har frusit hela dagen idag och när vi käkade lunch på Kåren kallsvettades jag... Har betalat in kåravgiften nu, så slipper man tänka på det med!

Nu ska jag krypa ner i soffan med ett täcke virat om mig och äta lite pasta! E kommer hit efter att hon hälsat på sin ph. Han undrade även om vi ville komma på middag hos honom med sina vänner, men E tackade klokt nej. Någon måtta får det vara! ;)

Kommentarer
Postat av: Skåne-Holm

Jävligt intressant kurs men den kan nog bli lite ansträngande... men det är väl så det ska vara. Gött att slippa behöva tänka själv :) Jag är ju inte så bra på det!

2007-09-03 @ 21:43:38
Postat av: Sthlm

Haha, E och hennes ph.

2007-09-13 @ 10:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0