Ändring

Okej, satt och kollade vad för kul man kan göra med sin blogg (det var inte så mycket..), och bestämde mig för att ändra stil på bloggen. Nu visade det sig att den snyggaste stilen var samma som Lisa har på sin, hoppas det är lugnt!
Vad har annars hänt idag? Nja, inte så mycket.. Satt och kollade på MTV Music Awards när Andy och Lina kom inklampades (ingen fara!) och ville sitta med, äta popcorn och ta det lugnt.. Inte mig emot!
Var på promenad med Fia med, vi mer eller mindre tappade bort Ankars... Men vi hittade hem igen, som duvor och lokalsinnen (har aldrig förstått hur de funkar.. Samma sak med Hedwig i Harry P!?).

Nu - sova. Ska läsa lite i Min Mosters Migrän, som är en del av kurslitteraturen i MKV:n. Det måste vara den enda boken i den kursen som är intressant... Vi har 6 böcker i MKV. Men man måste läsa kursen, så det är bara att bita ihop! Ska skriva mitt sportreferat imorgon, var inte peppad att göra det efter matchen. Var nerkyld in till benstommen, trots filt, täcke, raggsockar, halsduk och tjocktröjor! Det är bara att vänja sig.

Kommentarer
Postat av: Skåne-Holm

Tyckte faktiskt den förra var snyggare... denna e liksom ganska mycket "Sex in the city" :P

2007-09-16 @ 12:46:23
Postat av: spaceylisie

Men nu har jag ju ändrat... Och jag måste ändra mer. Jag antar att det kommer när jag måste läsa/skriva en artikel. ;)

2007-09-16 @ 17:44:26
URL: http://spaceylisie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0