Winnerbäck!

Har precis kommit hem från en strålande och underbar konsert med Lars Winnerbäck him self i Luleå!
Gåshud. Behövs ingen närmare beskrivning än det.


Till jul har mina planer ändrats lite idag.. Skulle som bekant kommit hem den 20:e december till Göteborg. Nu mer ser schemat ut såhär:
16 december åker jag ner till Sthlm med Emmelie, bor troligtvis hos morbror.
17 december julshopping med Emme, Sara och Bella.
18 december tar jag tåget hem, antingen med Bico eller själv. (Bico är morbror Håkans hund.)

Myspys att jag hinner med Sthlm samtidigt som jag kommer hem några få dagar tidigare!
Åker hem till Piteå igen gör jag den 4:e januari... Troligtvis är jag helt själv här då den helgen..?! Eller?

Kommentarer
Postat av: Minna

jag kommer hit den andra =) och kvällen idag var helt otrolig!!

2007-11-16 @ 00:10:57
URL: http://minnaannim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0