Rubrik.

Åhåå, vi har inget att göra efter den 14:e december i skolan.. Och självklart finns det inga biljetter hem tidigare än den 20:e, som jag hade bokat in! Och självklart kan man inte avboka och få pengarna tillbaka! Vad ska jag göra här i en hel vecka när nästan alla åker hem tidigt?! Handla julklappar?!
Det bästa hade ju helt klart varit om jag kunde avboka min biljett, åka till Sthlm med Emme och Sara och hänga där ett tag, och sen ta antingen tåget eller åka med morbror Håkan hem till Götet.. Men så lär det ju inte bli, eftersom mor och far sponsrat mig med biljetterna... Gosh, det finns tågbiljetter Sthlm-GBG för 200 kr - galet billigt!


Idag har jag gjort fyra vettiga saker på hela dagen:
* Hängt i tvättstugan med Emme och Sara. Tvättstugan is the shit!
* Promenerat till ICA Ankaret med Emme och handlade, skrattade hela vägen dit och hem.
* Lagat mat för tre dagar...
* Skrivit en radioanalys.


Ikväll blir det dubbelavsnitt med Grey's - som vanligt i min soffa! Om tvättstugan är the shit, är min soffa the place to be..

Kommentarer
Postat av: Mamma Längvik

Kan Du inte "flytta pengarna" från den 20:e till nästa gång du flyger...? Du ska väl hem till våren någon gång?! Och då är biljetten redan betald - bra idé, men funkar det...?! Kolla, vet ja!
Kramar från Uggle-M@mm@

2007-11-14 @ 21:23:20
Postat av: Emme

Jag vill ha dig i Stockholm ett par dagar för julklappsshopping. Shopping med mig är ju som du vet väääääldigt uppskattat ;)

2007-11-15 @ 08:56:55
URL: http://emno.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0