Life goes easy on me!

Jag bestiger ett berg för tillfället och det går sjukt lätt att andas!
Vägen framför mig går bara uppför och jag njuter av varje sekund. Ibland går jag bara och väntar på att någonting ska brista under mina fötter.. För det brukar ju vara så - när allt är som bäst går någonting snett, och man faller. Faller hejdlöst, till foten av berget igen. Då är det egentligen bara att resa på sig igen, och börja klättra igen! Man hör folk säga att man ska ta livet med en klackspark.. Men är det så enkelt egentligen? Jag tror inte det. Just nu lever jag på mina moln, högt uppe på mitt livsberg - men hur länge kommer jag befinna mig där? Moln är inte hållbara och berg kan vara hala ibland..
Men, jag blickar uppåt och ser bortom orosmolnen och farligheter som kan störa mitt klättrande. Jag lever i nuet och är lycklig för vem jag är, vad jag gör och vem jag spenderar tid med. Jag trivs!

Dock går det inte en dag utan att jag tänker på er där hemma. Jag vill att ni ska vara hos mig nu och uppleva det jag upplever!

Förhoppningsvis får Nenne tag på biljetter till Sthlm och möter upp mig där. DRÖMhelg! Saknar dig systra mi!

           
Vackra flicka!


På lördag är det musikvideoinspelning och jag har väl fått en liten intern uppgift att rekrytera folk.. Inte det lättaste när man inte känner allt för mycket folk utanför skolan, men det har gått hyfsat bra ändå! Om DU vill vara med är det bara att kontakta mig och säga till! Alla som vill behövs! Gratis transport, mat och fest! Låter det inte lockande? Det kommer bli sjukt coolt! ;)

Over n' out!

/ Sänni

Kommentarer
Postat av: Mamma Längvik

Vi ÄR med Dig - varje dag, varje stund...
Kr@m min lilla levnadsloppa

2007-11-23 @ 16:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0