Kallt...

Jag har hämtat mig från måndagens händelser, så har även Leo gjort. Nu simmar han runt med Benke i sin rena skål och skiter som aldrig förr..

Gårdagens sändning i SoS - ska vi hångla? kändes grymt bra! Bäst hittills! Nästa gång vi sänder är den 11:e december, vilket är sista sändningen innan julen.. Hm, undrar vad vi ska prata om då!? Det känns som att vårat program är ett vinnande koncept, och vi kommer fortsätta sända ett bra tag framöver - eller så länge vi har idéer..


Det är kallt ute. Emmelies termometer visar -16, och vi har just konstaterat att den nog inte ljuger.. Tog en promenad precis, men vi vände efter ett tag när vi båda hade förfrusit våra tår och lår..

"Det känns i näsan att man är i Norrland!" (Snoret fryser här uppe..)

Maja kommer hit imorgon! Det kommer bli sjukt roligt, är galet taggad! Måste nog städa upp lite här hemma idag..

Jag ska strax hoppa in i duschen och värma upp mig. Sedan är det plugg som gäller. Måste ner till ICA och ta ut pengar till Kåbdalis-resan med.. Är så SJUKT taggad!! Ska bara försöka tjöta med mig Patrik, han är inte så sugen.. Hur kan man inte vara det?! Snö, snowboard/skidor och fest fest fest!! Jag längtar nåt enormt att få snöra på mig mina skor och åka bräda! Emmelie längtar mer efter After Skin.. Hennes pojkvän åker med..!

Kommentarer
Postat av: Fia

Ska ta lite kort på min dag idag. Så ska ni få se hur det ser ut här! Lovar även ett kort på mig i arbetskläder :D haha

2007-11-28 @ 14:52:22
Postat av: Emm

DIN då? :)
Ses snart!

2007-11-28 @ 16:10:26
URL: http://emno.blogg.se
Postat av: Holm

Duy stod iaf inte ute i kylan i 7 timmar o köa till att fås kidresebiljetter i lule idag! FY FAN DET VAR KALLT!!!!

2007-11-29 @ 22:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0