Helg helg helg!

Halloweenfesten igår var bara såå bra! Vi var - som jag lovade att avslöja efter festen - Royal Straight Flush! Tyvärr vann vi inget pris, vilket kan hänga ihop med att våran pokerhand splittrades så fort vi kom in på kåren! Det var bara att folda våra dräkter och dansa rumpan av oss istället! Vilket vi gjorde bra! Vann gjorde Snövit och Ghost Busters.. Dock skulle jag ha röstat på Sara och Emme, efter oss då såklart! Sara var Emmelies sexslav och Emmelie var Saras Lady! Sjukt bra, och jag börjar tro att Emmelie inte riktigt behövde gå in i sin roll - hon trivdes nästan FÖR bra! Under kvällen hittade man Sara mestadels i andra delen av kopplet som hon hade runt halsen. Annars kunde man se henne fastbunden runt en stolpe med en drink i handen, eller utlånad till Bella. Dock slet sig Sara från Emmelie, när hennes Lady kände att det var dags att dra sig hemmåt med en villig pojkvän.. (Har lite inside info om att Ladyn slocknade så fort hon kom innanför dörren.. Sorry Mike..)
Kan skriva en hel roman om Sara och Emmelies äventyr..

  

Ikväll har vi spelat Bingolotto hemma hos mig. Det bjöds på chips & dipp, brownies, lösgodis och en vinst till Fia. 100 kronor är ändå alltid 100 kronor! Grattis! (svinnördtöntliteavundsjukosv)

Nästa gång jag har nåt att göra är på fredag.. Ska söka mig ett jobb. På måndag. Yeah!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi ska söka jobb tillsammans min sköna dam. Idag pluggar jag MKV. Jag kommer bli underkänd. Hjälp!

2007-11-04 @ 14:09:13
URL: http://emno.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0