Blaj..

Helgen som har varit har varit grymt lugn! Det är riktigt skönt. Jag och Sara var dock på kåren och dansade runt! Trots denna lugna helg har det varit alldeles för lite sömn..
Bellas fisk dog i lördags kväll.. Sara blev jätteledsen och var minst sagt förvirrad när hon kom hem till lägenheten på morgonkvisten efter en efterfest, och upptäckte att Hans af Claes låg orörlig på botten.. Hon lät honom vila i frid medan hon sov och slängde ut honom genom fönstret på morgonen. Stackars Bella blev ledsen och upprörd över att hennes fisk dött.. Leo mår fortfarande bra, måste dock byta vatten snart!
Idag började våran kurs vi läser med radioettorna - Medier i samhället. Har inga kommentarer om den, mer än att det kommer bli en jobbig kurs med svettig kurslitteratur - som Sara skulle sagt!
Hrm, just det! Kanske måste förklara anledningen till att det på Facebook står att jag är gift.. Det är endast ett skämt och samtidigt en säkerhetsföreskrift.. Även om jag självklart tycker om Andypandy, tycker jag inte om honom på det sättet. Faktum är att jag räddade min kära (och ungdomliga) mor från att bli bortgift till grannen! Hon är så cool som har Facebook, men det kan ha sina nackdelar med.. Men mamma är så fräck så hon avböjde vänskapsförfrågan från Andy, hon vet vart skåpet ska stå, så att säga!
Annars flyter allt på ovanligt bra för tillfället! Ska försöka läsa lite i "Sveriges statsskick" nu, som är tråkigare än den låter (och den låter kanske inte såå rolig..)! Måste även boka tvättid (och därmed skvallertid med Emme) för att tvätta min vinterjacka som blev gravt alkoholiserad på kåren i helgen.. Tvättstugan is the place to be!

Kommentarer
Postat av: Emm

Jag är kär i dig för du har ett våffeljärn.

2007-11-12 @ 18:32:29
URL: http://emno.blogg.se
Postat av: Mamma Längvik

Tur att Du finns som kan guida mig genom Facebooks snårigheter... ;-)
Mamma-kr@m

2007-11-13 @ 07:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0