Ny kärlek.

Idag har vi haft föreläsning med Kjell Peder Johansson. Han är bland annat programledare för Karlavagnen i P4. Sjukt mysig. Jag, Emme, Sara, Alex och Fia fick stå upp och sjunga julsånger inför klassen, eftersom vi underhöll klassen på det viset i kaffepausen. Det var roligt, och efter några tillrättavisningar av Kjell lät det faktiskt riktigt bra. Blev lite inspirerad till mitt arbete i Småstaden kommande söndag. (Ska vara en sjungande tomte.. Kan du spela gitarr? Hör av dig!)

Leo, som fortfarande är vid liv, har fått en sambo. Hon heter Labolina, efter ett namnval av Maja, och är Leos flickvän. Förhoppningsvis blir inte Benke utstött och ledsen, man kan faktiskt leka fler än två! Det var Micke som köpte Labolina till mig några dagar efter Leos "död", antar att det är ett indirekt "tack för att du tar så bra hand om min flickvän när jag inte orkar med henne"...?
Nu måste jag i alla fall byta vatten oftare, vilket även min kära far påpekade. Fiskar skiter förfärligt mycket!

Och nu, lite härmande i uppbyggnaden av bloggen från Micke Fall:

Emme =

Kommentarer
Postat av: Emme

MOGGIS MOGGIS DUBBELMOGGIS.

2007-12-06 @ 19:42:54
URL: http://emno.blogg.se
Postat av: Emme

Tack själv darling! :)

2007-12-06 @ 22:25:52
URL: http://emno.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0