Inte långt kvar nu..

Har precis sänt SoS - ska vi hångla? för sista gången innan juluppehållet! Sjukt stressade innan programmet..
* Sara slarvade bort två enkäter hon varit duktig och klippt ihop.
* Jag gjorde en ny enkät på fem minuter som sparades i fel frekvens = osändbart.
* Körschemat gick inte att skriva ut för att någon tryckt på 1000 kopior notblad, och inga andra skrivare funkar än den i radio i vårat sjukt moderna och tekniska universitet.
* Fick inte in körschemat i studiodatorn. (En minut kvar innan sändning!)
* Började sända utan schemat, som vi fick upp i studion efter en halvminut.

Stress. Det är inte bra för människan. Men det var spännande!

På söndag åker vi till Sthlm, där jag ska träffa Nenne, min underbaring. SOM jag saknar dig. Det ska bli riktigt mysigt med god middag och långpromenad som öppning för våran kortvisit. På tisdag sätter vi oss på tåget, tillsammans med Bico, och åker hem till Göteborg igen! Galet, hur kan man sakna en stad så? Hoppas på att Idésprutan kommer ner en sväng vid nyår, hade varit underbart mysigt! Mamma hälsar: "Det skulle vara riktigt trevligt!"

Nu tänkte jag stressa ner med en kopp té, ska träffa Emmelie senare och mysa lite, medan Micke pluggar.
Måste bara lyssna klart på Ingenting's underbara repris..

Kommentarer
Postat av: Mamma Längvik

Idésprutan? Hehehe... papps tycker också det ska bli trevligt att träffa honom. ;)
Vi lyssnade på er! Papps skickade julklappstips till dej, men använde nog redaktionens mailadress istället för "studiochatten". Vilken miss!
Puss - vi längtar!!

2007-12-11 @ 21:09:02
Postat av: Holm

Skrivarna i L-korridoren funkar alldeles utmärkt :) :P TREVLIG JUL SANNA!

2007-12-14 @ 18:35:24
Postat av: Emme

VART ÄR DU? Du ska vara här med mig! :D

2007-12-18 @ 20:18:42
URL: http://emno.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0