...

Har ätit en utsökt middag hos Sara ikväll, hon har än en gång bevisat att hon faktiskt kan laga mat! Hon har lämnat oss för Bäckis, men förhoppningsvis kommer hon synas i min soffa på Ankars snart igen!

Vad händer annars?

Det är sjukt stressigt just nu, även om jag gjort klart allt inför hemgången. Vet inte varför, men både jag och Emmelie är lika uppstressade.. Vi har gjort alla inlämningar, inslag och analyser som vi ska, men ändå är det någonting som ligger och skaver. Jag tror att det är julstressen som ligger och trycker, endast förväxlad med skolstress?!

Vi sänder sista gången innan jul imorgon, det kommer handla om otrohet - ett grymt känsligt ämne.. Det finns massor att säga kring det, så det kommer nog bli mycket prat..

Patrik tyckte att jag skulle blogga om våra smeknamn vi kom på igår, men jag känner inte att jag behöver dela med mig av dem.. De är sjukt interna, skulle ta alldeles för stor plats till att förklara dem.. Så jag låter det vara osagt, de är ju trots allt inte speciellt smakfulla eller söta..!

Kommentarer
Postat av: Mamma Längvik

Tagga ner, loppan! Det blir jul utan att du stressar runt för det - jag lovar! Skönt att allt skolarbete är färdigt. Njut av det istället...
Puss puss, M@mm@

2007-12-11 @ 08:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0