En liten uppdatering..

Wow, jullov.. Tiden tickar fortare för varje dag, men med lite planering hinner man med mycket på 24 timmar!
Började skriva på ett blogginlägg dagen innan jag skulle åka ner till Sthlm, men blev avbruten av en viss herr Eriksson som hade ekonomiska problem. (Det visade sig senare att det inte var det enda problemet han hade den dagen.. Hrm.. Släpkärra.. Hrm..) Kvällen spenderades med god mat - som inte riktigt blev klar - och Yrrol (somnade..). Mysigt sätt att spendera sista tiden innan hemgång på.

Åkte till Sthlm på söndagen. En liten tripp som bestod av shopping, mys med Nenne, promenader med Bico och kändisar.. Träffade Fuglesang redan på flygplatsen, Peter Siepen och Mikael Persbrandt. Okej, vi TRÄFFADE inte dem direkt, men jag lyckades ta några foton på mobilen, när Christer skulle hämta sina väskor på flygplatsen. "Emmelie, vinka till kameran!"

Kom hem på tisdagen och spenderade kvällen med tjejerna! (Mickan saknades dock.) Myspys med massa julgodis, julgröt och julklappslek - fick min egen present i slutändan.. God jul, Patrik.. ;)

Lördagen tillbringades i Byastugan, vilket är precis som det låter - en stuga i byn... Linda och Andreas hade/skulle fylla år, vilket firades med ett dunderkalas! Dagen innan hade jag dikterat en text till Lindis favvomelodi - Rihannas Umbrella... Hon blev glad och det skrattades mycket när jag, Zanna och Nenne uppträdde..

På julafton var vi på förmiddagen i Vallda med släkten från pappas sida. Farfar var överraskande pigg och det kändes riktigt bra! Eftermiddag/kväll/natt var vi på Styrsö i södra skärdgården. Jättemysigt!! Jag och Elina hade lite krig om en chokladfondye i julklappsleken, Elinas far vann.....

Var ute på Mingel i Kungsbacka på juldagen. Var där i fyra timmar, mer klarar man inte av på det stället... Åkte hem tidigt, men fick träffa de jag ville! Krian överraskade, sjukt kul!

Har jobbat på ICA igår och idag. De ringde när jag var inne i GBG med mamma igår, hade ändå shoppat klart, så jag kunde ställa upp.. + att det var söndag, vilket innebär 100% OB! Kul att träffa alla jobbarkompisar igen, men arbetet i sig tröttnade jag på efter en kvart! Skönt att man inte utbildar sig till kassörska..

Har precis bokat biljett till Patrik. Nu är det bestämt, örnen landar på söndag! Längtar!

Nu återstår det bara två arbetsdagar, en ölkväll med Maja (kanske Larran och Nenne med), en oplanerad kväll och en middag innan nyår! Och det bästa med nyår är att jag kommer bli kysst på 12-slaget! Lagligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0