Norrstrand

Nu är jag hemma igen från Norrstrand! Det var ganska så mysigt! Vi lekte Nippon en stund för att hålla värmen. Det är konstigt att det kan bli så mycket skratt för en så onödig lek som Nippon!? Vi satt även och kollade på alla andra som hade ork nog att spela brännboll och fotboll. Lirade lite med killarna i klassen! Eller det var väl snarare de som stod och skrattade åt mig när jag skickade iväg bollen och sprang som en toka efter den igen! Måste sett ut som en liten hund som lekte med en pinne, bara att det var jag själv som ropade "apport"!
Imorgon är det kick-off! Då kommer äntligen min balklänning till användning! :) Vi kommer vara så fina i klassen!

Nu är det dags att gå och lägga sig, imorgon blir det hårstudio här hos mig!

Myspys och godnatt!

image9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0