Joho då!

Jodå, det kom allt ett samtal från mammsen, så fort hon läst mina planer här på bloggen. Det blir inget med någon katt! Då skulle mor och far dra in på allt vad personliga bidrag hette. Så därför har jag kommit på en ännu bättre idé.. Jag ska skaffa mig en liten guldfisk! Precis som Andy! Den ska heta Leo (av mig) Blubb (av Fia) Längvik (självklart av mig..). Ska hitta en praktisk skål till den, såg en jättefin inne på DjurMagazinet (jaha då!) när vi var där och fotade idag! Hade en uppgift att ta fem kort som handlade om vatten, så vi fotade ett akvarium. Blev riktigt bra!
Mamma stödjer min idé om guldfisken, speciellt när jag sa att den kan leka med Benke när jag och Andy är ute och dansar!

Snart ska vi till Norrstrand för att spela brännboll och kubb. Kanske fotboll med. Får ta på mig långkallingar nu, det börjar bli kallt här uppe i Norrland. Så mysigt! Ska börja tända fler ljus på kvällarna och mysa till det, så man inte blir deppig när mörkret börjar krypa in. I januari är det ljust en timme här. Det behövs inte solglasögon här uppe då iallafall!

Snipp, snapp, snut - över och ut!

Kommentarer
Postat av: Phösar-Andreas

Jag kommer då undvika att använda solglasögon på ett bra tag framöver, är lite trött på dem ^^'

2007-08-31 @ 08:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0