En liten notis.

Vill bara notera att jag är RIKTIGT taggad för tillfället inför plugget! Har kollat in massa roligheter på LTU:s hemsida som studenter har gjort tidigare! Har redan idéer för radioprogram och reportage! Hoppas bara de fortsätter strömma in, så man kan visa framfötterna så fort som möjligt där uppe! :) Det var bara det jag ville få sagt.

Jobbar min sista dag på torsdag på Kvantum. Skönt! Har så mycket att hinna med innan jag åker, kommer inte hinna träffa alla jag vill få träffat.. Men men, om jag fortsätter bjuda upp folk i den här takten kommer jag inte känna mig ensam för fem öre. Tror inte jag kommer känna mig ensam ändå.. Kårhuset ligger fem minuter från lägenheten - kan det bli bättre? Ja, kanske.. Men det har dessutom Piteås största bar - NU kan det INTE bli bättre!

Svammel, svammel..
Dags att sova märker jag på min tillfälliga (förhoppningsvis) brist på hjärnkapacitet.

Kommentarer
Postat av: Emely

Vad fin din lägenhet var! :)
kollade precis bilderna nedan..

2007-08-16 @ 21:53:28
URL: http://mely.blogg.se
Postat av: Mamma Längvik

Helloj!
Det är Din egen lilla "packåsna" som bara vill säga att det låter skönt att Du är taggad för att plugga. Vi som är kvar här nere i södra landsändan kommer att läsa Din Pite-blogg med spänning...
Kr@m

2007-08-20 @ 17:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0