Kul! Radera inlägg..Börja om...FUCK OFF!!!!

Ja men bra!
Började skriva, skrev ganska långt, lyckas på nåt underligt jävla sätt komma bort från inlägget och radera det.
Ja mina älskade medmänniskor, det jag skulle skriva om va hur jag ser ut som 35 fast jag egentligen är 24, hur jag nu känner mig låg och irriterad och tycker att allt va bättre när jag drack.

Jag såg fräschare ut! Jag hade mer ork och energi av nån konstig anledning! Jag mådde bättre! Jag hade lyckligare hår och lyckligare ögon! Jag hade mer livslust och jag hade finare hy!

På ett år och snart tre månader så har hela jag kraschat!!
Ända sedan jag slutade dricka!
Jag går i terapi och får kraftiga nedgångar och elaka tankar och jobbiga känslor, jag ser trött och sliten ut, mörkret börjar ta sig under ögonen och jag har Tame Fan ingen livslust emellanåt!

Ska det inte vara så att alkohol sliter ut kroppen, gör dig trött och orkeslös, nere, förstör hjärnan och raserar din hy?? Likaså ditt liv? ( Jag relaterar till mig själv )
Hur fan kunde det bli så här då??
Just nu är tanken på att börja dricka igen fin fin!

Denna nedstämdhet och irritation utlöstes av en sak...håll nu i er!
- Jag solade, gick in, tittade i spegeln och såg att ansiktet fann solens strålar ( färg i min ordlista ) , så gjorde även bröstkorgen - Men!! - Halsen, vad den ville finna det va då fan inte nåt i solen för den är vit!!
Jag ser ut som en hyena på sin första solsemester!

Varpå jag började inspektera resten av mig själv på nära håll, varpå..jag hamnade i detta tankemönster!
Hur denna dag kommer bli det vet jag inte, inte den blekaste aning?
Om 10 timmar kan jag vara världens lyckligaste människa eller fortfarande vara lika nedstämd och irriterad.
Hur som helst så är jag otroligt sugen på att börja dricka igen och fortsätta med det.
Det här är min listige djävul i alkoholen!

Rock n´roll and Peace Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0