Just tell him

Det gör mig lite ängslig det här med att jag borde berätta för min nyfunna kärlek att jag inte dricker alkohol.
Lite nervös över att berätta det, och ängslig över hur han kommer att reagera på det?
Kommer han att vilja stanna kvar?
Här är tanken jag fastnar i; Han kommer att tycka det är för svårt att vara med nån som inte dricker längre.
Det negativa tänkandet behöver inte vara nåt dåligt..missförstå mig rätt, för om det kommer något positivt ur det så är det bra!
Fällan är om man stannar kvar i den negativa tanken och inte hitta andra alternativa tankar..positiva.

Jag fastnar i den negativa tanken lite just nu.
En alternativ God tanke skulle kunna vara; Han kommer tycka att jag är ännu mer fantastisk som människa.

Se på sjutton, nu har jag ju kommit ur fällan, bra gjort!
SALUTE!

Jag har inte haft några fler tankar på att Ta ett återfall, jag har tänkt på alkohol men tankarna har inte skadat mig.

Rock n´roll and Peace Out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0