"Spark i arslet"

Nattpass för mig, sitter här i soffan på kneget och har just lagt in en dubbelsnus och hällt upp en stor kopp kaffe i ren och skär Irritation!
Jag har haft en bra ätardag idag, jag har ätit två gånger! Ni förstår, jag har som lite problem med det här vad gäller mat, ända sedan jag slutade dricka så har jag gått och utformat en mildare form av ätstörning.
Jag kräks inte upp maten, tacka mig själv för det!
Men jag straffar mig själv genom att inte äta, svält teknik!!

Men idag sörrni, idag har det vart en bra dag, och jag köpte med mig en matlåda som jag tänkte äta nu under natten.
Goa Felix Lasagne, mmm..yum yum - eller?
Nej, för så här gick det till; Pickar hål i plasten som man brukar göra på matlådor med plast som omsluter hela förpackningen - In i micron, oj oj oj..denna doft..underbara doft som sprider sig i rumet! Det här ska bli gott!
Har tagit fram ketchupen och kniv och gaffel, något lyrisk - Tager ur matlådan från micron - Vad ser jag då?

Plasten som omringade denna matlåda av Felix Lasagne har smält ner i maten!
På loppet av en sekund så brinner jag av irritation, slänger ner hela jävla matlådan i slasken och tänker; Här är beviset på att man fan i mig inte ska äta mat!! Det är inte bra!!

Tusen svordomar ekar i min skalle och jag lägger in en dubbelprilla och gör mig en kopp kaffe istället.
Sätter mig ner i soffan och tänker att; Nu ska jag svälta mig själv tills jag dör av anorexi istället!

Tar tag i datorn och entrar bloggen.
Jag hoppas att jag kan vända detta till något positivt istället så jag inte vidmakhåller min irritation och bestraffning tills i morgon när jag slutar och kommer hem.
Så lysande att jag valde att lämna dagboken och terapi övningspapperet hemma just inatt, för DOM skulle jag säkert inte behöva!
SPARK I ARSLET; Sa livet och gjorde tummen upp!

Det blir fan i mig aldrig som man tänk sig, att Tänka, mina älskade medmänniskor, det är ren ondska!

Jag har fortfarande inte talat om för karln att jag inte dricker, och TÄNKER faktiskt ge sjutton i det!
Nu ska jag suga i mig kaffet och lägga in en till prilla!

Rock n´roll and Peace Out!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0