Askungen - That´s me!

Då har jag haft och har fortfarande en sån här dag då allt känns likgiltigt och jag känner mig lite låg.
Tröck...bokstavligt talat TRÖCK i mig en pizza förut, och fan så illa jag mår nu.
Jobbat och kommit hem och städat och gnott som en jävla askunge..japp! - That´s me - Askungen!
Ibland får jag sådana här sjuka tankar som att jag hoppas att nåt allvarligt ska hända i mitt liv så jag ska få en anledning till att ta ett återfall!

Har inte orkat prata med karln nåt idag heller, jag skrev till han.
Och det förstod han ju, såklart! Why not liksom...han förstår och har så fint tålamod så Hallelujah!
Jag har andra små problem som jag inte vill skriva om här, men det ska nog ordna till sig.

Nu ska jag försöka sova så jag orkar kliva upp i möra!

Rock n´roll and Peace Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0